TESLİMAT ve İPTAL/İADE
Siparişinizi iptal etmek isterseniz;
Siparişleriniz verdiğiniz gün ya da ertesi gün içerisinde hazırlanmaya başlanır. Bu sebeple eğer siparişinizi iptal etmek isterseniz sipariş tarihinizden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde info@akyolmobilya.com e-posta adresimize yazarak ürün/ürünlerinizi ücretsiz değiştirebilir ya da iptal edebilirsiniz.
Eğer 3 iş günü geçtiyse ve siparişiniz hazırlanıp sevkiyat birimine verildiyse artık iade süreçleri işletirilir ve iade koşullarında belirtilen aşağıdaki kurallar geçerlidir:
Montajı yapılmış ve/veya özellikleri değiştirilmiş ürünler için toplam tutarın %25’i özellik değiştirme /demontaj bedeli olarak alınır. Kurulum ve/veya özellik değiştirme yapılmayan siparişlerinizde ise teslimat ücreti geri ödenmez ve ürün/ürünleri iade alabilmek için toplam tutarın %5’i kadar hizmet bedeli alınır.
İptal edilen ürünlerde geri ödeme süreci;
İptal şartlarına uyan siparişlerde iptal talebiniz işleme alındıktan itibaren 7 iş günü içerisinde ücret iadesi için talimat verilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıması bankaya bağlı olarak değişebilir. Eğer ödemeyi nakit ya da havale ile yaptıysanız, ücret iadesi için hesap bilgilerinizi info@akyolmobilya.com e-posta adresmizden bize iletmeniz gerekir.
Taksitli ödemeleriniz ekstrenizde ‘’-’’ olarak gözükmeye devam eder fakat her ay banka tarafından ‘’+’’ olarak ilgili taksit tutarınız da ekstrenize yansıdığından taksit ödemesi yapmamış olursunuz. Taksitli alışverişlerin iadesinde yalnızca işlemsel olarak bir yansıma olur , kredi kartı limiti ya da ödemenizde herhangi bir değişiklik olmaz.
Eğer alışverişlerinizi herhangi bir kampanyada faydalanarak yaptıysanız, iptal halinde kampanyanın en alt limiti baz alınır. Ürünün iptal edilmesi durumunda, kalan sipariş tutarı en alt limiti karşılamıyorsa kampanya iptal edilir ve ücret iadesi kalan tutar üzerinden yapılır.
Gelen üründen memnun değilseniz;
Herhangi bir sebepten tarafınıza teslim edilmiş ürününüzden memnun olmamanız halinde müşteri hizmetleri merkezimizi arayarak sorununuzun çözümü için içim yardım alabilirsiniz.
Teslim aldığınız üründe bir hata olmadığı halde değiştirmek ya da iade etmek istiyorsanız ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde müşteri hizmetleri merkezimizden ya da info@akyolmbilya.com e-posta adresimizden talebinizi oluşturabilirsiniz. Bu durumda yine iade süreçleri işletilir ve iade koşullarında belirtilen aşağdaki kurallar geçerlidir:
Montajı yapılmış ve/veya özellikleri değiştirilmiş ürünler için toplam tutarın %25’i özellik değiştirme /demontaj bedeli olarak alınır. Kurulum ve/veya özellik değiştirme yapılmayan siparişlerinizde ise teslimat ücreti geri ödenmez ve ürün/ürünleri iade alabilmek için toplam tutarın %5’i kadar hizmet bedeli alınır.
Ürünün değişim ve iadesi için öncelikli olarak kesinlikle kullanılmamış ve deforme olmamış olması gerekmektedir. Ayrıca elektronik ürünlerde koruma ambalajının çıkarılmaması ve ürünlerin yapıları gereği Nevresim, Yastık vs gibi kişisel ürünler olmaması gerekir.
Belirtilen şartlara uygun olan ürünleri değiştirmek ya da iade etmek için müşteri hizmetleri merkezimizden ya da info@akyolmbilya.com e-posta adresimizden talebilnizi oluşturabilirsiniz.
Geri gönderim yapabilmeniz için tarafınıza iletilecek olan kod numarası ile anlaşmalı sevkiyat firmaları aracılığı ile ürünü 7 gün içerisinde tarafımıza göndermeniz gerekir.
Değişim ve iade süreci ile ilgili olarak ürünlerin mutlaka orjinal paketleri ile anlaşmalı sevkiyat firmaları aracılığı ile 7 gün içerisinde gönderilmesi gerekir. Farklı sevkiyat firmasıyla yapılan gönderimler kabul edilmez. Kurulumu yapılmış ya da size özel olarak özellikleri değiştirilmiş ürünlerin ve tarafımıza belirtilen süre içerisinde ulaştırılmayan ürünlerin değişim ve iadesi yapılamaz.
*OUTLET ve Teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.
*İndirim kuponu ya da hediye çeki ile alınan ürünlerin iadesinde aynı oranda indirim kuponu ve hediye çeki yeniden oluşturulur.
Siparişiniz ile ilgili bilgi almak için;
Siparişlerinizin üretimden teslimata hangi aşamada olduğunu sitemize üye girişi yaptıktan sonra Hesabım-Siparişlerim kısmından kolayca görüntüleyebilirsiniz.
Ayrıca siparişleriniz Kargo ya da Nakliyeye verildiğinde sisteme kayıtlı e-posta adresinize bir bilgilendirme postası gönderilerek tarafınıza siparişinizle ilgili bilgi verilir.
Teslimatta dikkat etmeniz gerekenler;
Siparişinizle ilgili mail adresinizden size iletilen durum bilgilerini takip etmeyi unutmayın. Siparişiniz Kargo ya da Nakliye yolu ile tarafınıza teslim edilirken mutlaka sevkiyat personeli ile birlikte ürün paketlerinin hasar kontrolünü yapınız. Herhangi bir hasar olması durumunda sevkiyat personeli ile birlikte hasar tespit tutanağı doldurarak ürünü teslim almayınız ve müşteri hizmetleri merkezimizi arayarak bize bilgi veriniz.
SATIŞ SONRASI HİZMET
Akyol Mobilya çözüm sürecini;
Ürününüzle ilgili bir problem yaşarsanız, sorunun fotoğrafını çekip sipariş numarası ile birlikte info@akyolmobilya.com e-posta adresine iletmeniz yeterli olacaktır. Müşteri Hizmetleri Merkezimiz en geç 48 saat içerisinde tarafınıza dönüş sağlayacaktır. Garanti kapsamındaki sorunlarda destek talebiniz alınır. Ardından çalışma arkadaşlarımız konu üzerinde gerekli incelemelere başlayarak en kısa sürede çözüme ulaşmayı hedefler.
Eğer sorun ayak, kumaş, kulp, çekmece tablası gibi parçalardan kaynaklıysa ve değişimi mümkünse, adresinize parçalar gönderilir. İleri müdahale gerekli ürünlerde ekibimiz evinize gelerek problemi yerinde çözer.
Akyol Mobilya’da garanti süreci;
Üreticisi olduğumuz tüm mobilya ürünleri evinize teslim edildiği tarihten itibaren Akyol Mobilya Garantisi altındadır.
Kullanıcı hatası içermeyen durumlar için geçerlidir. İtme-Çekme, Taşıma, Demonte etme gibi durumlar kullanıcı hatası olarak değerlendirir ve Akyol Mobilya Garantisi kapsamına girmez.
Ürününüzle ilgili bir problem yaşarsanız, sorunun fotoğrafını çekip sipariş numarası ile birlikte info@akyolmobilya.com e-posta adresine iletmeniz yeterli olacaktır. Müşteri Hizmetleri Merkezimiz en geç 48 saat içerisinde tarafınıza dönüş sağlayacaktır. Garanti kapsamındaki sorunlarda destek talebiniz alınır. Ardından çalışma arkadaşlarımız konu üzerinde gerekli incelemelere başlayarak en kısa sürede çözüme ulaşmayı hedefler.